SPLOŠNI POGOJI UPORABE POSLOVNEGA SPLETNEGA PORTALA COMPANYWALL
Zadnja posodobitev: 14.08.2025
________________________________________
Dobrodošli na portalu COMPANYWALL BUSINESS!

Ti Splošni pogoji uporabe Portala (v nadaljevanju: „Pogoji“) določajo pravice in obveznosti gospodarskih subjektov in njihovih pooblaščenih predstavnikov („Uporabnik“) ter družbe CompanyWall d.o.o. (v nadaljevanju: „CompanyWall“, „mi“) pri dostopu, registraciji in uporabi portala [www.companywall.rs](http://www.companywall.rs/) (v nadaljevanju: „Portal“).

Z dostopom in/ali uporabo Portala Uporabnik potrjuje, da je prebral, razumel in sprejel te Pogoje ter Politiko zasebnosti Portala. Pogoji so pravno zavezujoči med CompanyWallom in Uporabnikom. V primeru nestrinjanja s Pogoji mora Uporabnik nemudoma prenehati uporabljati Portal.

Družba si pridržuje pravico, da občasno spremeni ali dopolni te pogoje zaradi skladnosti z zakoni, spremembami poslovnega modela ali iz drugih upravičenih razlogov. Datum zadnje posodobitve je vedno naveden v glavi tega dokumenta. Uporabniki bodo pravočasno obveščeni o vseh pomembnih spremembah prek portala, ob naslednjem obisku pa bo jasno prikazano obvestilo. Z nadaljnjo uporabo portala uporabnik sprejema spremenjene pogoje.

Če so spremembe Splošnih pogojev zaradi spremembe poslovnega modela ali komercialnih pogojev CompanyWalla, in se Uporabnik s tem ne strinja, da bi ohranil pravico do uporabe Portala do konca obstoječega naročniškega obdobja po pogojih, ki so veljali pred zadnjimi spremembami, mora Uporabnik najkasneje v roku 8 dni od uveljavitve spremenjenih pogojev na elektronski naslov info@companywall.si predložiti izjavo o nestrinjanju. S posredovanjem te izjave se Uporabniku omogoči do konca plačanega naročniškega obdobja uporaba Portala po prejšnjih pogojih. Po izteku obdobja pogodba in pravica do dostopa do Portala samodejno prenehata, razen če Uporabnik do takrat izrecno ne sprejme novih Splošnih pogojev.

Če Uporabnik ne posreduje izjave v predpisanem roku ali nadaljuje z uporabo Portala po izteku roka, se šteje, da je sprejel spremenjene Pogoje, ki se uporabljajo za nadaljnjo uporabo Portala.

Dostop do portala

Portal omogoča enostaven in enoten sistem prijave in identifikacije Uporabnika preko uporabniških računov.

a. Omejen dostop
Uporabnik lahko dostopa do osnovnih, informativnih vsebin Portala brezplačno, v skladu s pravili omejenega dostopa. Ta dostop Uporabnik pridobi z registracijo preko povezave za brezplačno registracijo. Uporabnik je dolžan v registraciji vnesti točne in popolne podatke, potrebne za njegovo identifikacijo.

Companywall lahko ponudi določene pakete storitev ali naročniške pakete registriranim uporabnikom z omejenim dostopom.

b. Popoln dostop
Za uporabo vseh funkcionalnosti, naprednih storitev in podatkov portala (»polni dostop«) mora uporabnik sprejeti paket storitev, tj. naročniški paket, kot tudi od Companywalla prejeti razpoložljive podatke za popoln dostop do portala (uporabniško ime in geslo) – ti podatki bodo uporabniku posredovani na njegov e-poštni naslov.

Ob prvi prijavi na Portal s pravico do polnega dostopa je uporabnik dolžan spremeniti geslo.

Pravico do polnega dostopa uporabnik pridobi z dnem dostave podatkov za dostop uporabniku in traja do izteka obdobja, za katerega je bil sklenjen naročniški paket (»naročniško obdobje«), pri čemer se naročniško obdobje samodejno podaljša, razen če uporabnik odstopi od podaljšanja z oddajo zahteve za preklic najpozneje 0 dni pred iztekom naročniškega obdobja.

c. Uporabniški račun in podatki o dostopu
Registrirani uporabnik postane edini lastnik svojega uporabniškega računa na Portalu in je izključno odgovoren za vse aktivnosti na Portalu, ki so pooblaščene in izvedene pod katerim koli uporabniškim imenom.

Geslo, dodeljeno uporabniku, je zaupna informacija in ni namenjena za skupno rabo z drugimi uporabniki. Geslo lahko uporablja samo pooblaščeni uporabnik. V primeru pravne osebe/organizacije z več kot enim zaposlenim je skrbnik uporabnika odgovoren za odprtje in ukinitev računa, nastavitev pravic dostopa in posodabljanje podatkov o zaposlenih.

Uporabnik je odgovoren za varnost in zaščito dostopnih podatkov in je dolžan sprejeti vse potrebne ukrepe za preprečitev nepooblaščenega dostopa do Portala, kot tudi uporabe Portala v nasprotju s temi Pogoji.

Družba ne odgovarja za škodo ali izgubo podatkov, ki je posledica neustreznega shranjevanja uporabniških podatkov ali uporabe Portala, ki je v nasprotju s temi Pogoji. V primeru suma zlorabe dostopnih podatkov ali portala si Companywall pridržuje pravico, da uporabniku začasno odvzame pravico do dostopa do portala.

d. Združljivost aplikacije CompanyWall Business z internetnimi brskalniki
Portal dobro deluje v brskalnikih Chrome, Edge in Mozilla zaradi naprednih internetnih tehnologij, za katere je značilen. Priporočamo, da namestite najnovejšo različico brskalnika za nemoteno delovanje in prikaz podatkov.

e. Učinki dostopa do portala
Z dostopom in nadaljnjo uporabo Portala prvič preko registriranega uporabniškega računa Uporabnik potrjuje, da je seznanjen z veljavnimi Splošnimi pogoji in da jih v celoti sprejema. Ti pogoji in določila postanejo sestavni del pogodbenega razmerja med uporabnikom in CompanyWall.

Uporaba portala

a. Dovoljena uporaba

Uporabnik lahko Portal uporablja izključno za svoje osebne ali interne poslovne potrebe, v skladu z dogovorjenim paketom storitev, veljavnimi zakoni in temi Splošnimi pogoji. Dovoljeno je kopiranje ali tiskanje vsebin Portala izključno za osebne potrebe Uporabnika, ki niso komercialne narave, tj. niso namenjene prodaji, distribuciji ali javnemu deljenju tretjim osebam.

Vse podatke in funkcionalnosti portala je mogoče uporabljati le prek uradno dodeljenega uporabniškega računa.

Pojasnilo: Interne poslovne potrebe vključujejo uporabo Portala, njegovih podatkov in vsebin izključno za potrebe Uporabnika, za namen sprejemanja poslovnih odločitev, spremljanja trga, ocenjevanja partnerjev, analiz in podobnih dejanj, povezanih s poslovanjem Uporabnika. Kakršna koli uporaba spletnega mesta, njegovih podatkov ali analiz za namen prodaje, nadaljnje prodaje, dodelitve, javnega razkritja ali redistribucije tretjim osebam, bodisi za plačilo ali brez nadomestila, brez predhodnega izrecnega pisnega soglasja podjetja Company Wall je izrecno prepovedana. Uporabnik nima pravice, da neposredno ali posredno uporablja kakršne koli podatke ali vsebino Portala za gradnjo, izboljšanje ali obogatitev lastnih baz podatkov, storitev ali izdelkov, ki jih ponujajo tretjim osebam.

b. Strogo prepovedane dejavnosti

  • Uporabniku je izrecno prepovedano ravnati v nasprotju z zakonom, pogodbo in temi splošnimi pogoji, med drugim:
    ●  Deli, dodeljuje, prodaja ali omogoča dostop do vašega uporabniškega računa tretjim osebam, vključno z zagotavljanjem gesel ali večkratno hkratno uporabo računa.
    ●  Registrira in uporablja več računov, da bi se izognil tehničnim, finančnim ali varnostnim omejitvam ali pridobil nezakonite koristi.
    ●  Zagotavlja napačne, netočne ali zavajajoče informacije pri registraciji ali v kakršnem koli stiku z CompanyWall.
    ●  Avtomatizirano, robotizirano, skriptno, množično ali sistematično pridobivanje podatkov, kot tudi za izvajanje strganja, iskanja, indeksiranja ali kakršne koli oblike množičnega pridobivanja informacij brez predhodnega pisnega soglasja CompanyWall.
    ●  Poskušajte zaobiti, poslabšati ali onemogočiti varnostne, tehnične in komercialne varnostne funkcije spletnega mesta, vključno z vdorom, napadi s surovo silo ali nepooblaščenim dostopom.
    ●  Spreminja, spreminja, dekompilira, obratno inženirira, razstavlja ali kako drugače spreminja programsko kodo ali podatkovne baze portala.
    ●  Brez dovoljenja dostopa, spreminja, briše, kopira ali uporablja podatke drugih uporabnikov ali zidu podjetja.
    ●  Moti dostop, razpoložljivost, delovanje ali varnost spletnega mesta, vključno z uvedbo virusov, zlonamerne programske opreme, škodljive kode ali neželene pošte.
    ●  Uporabite portal za pošiljanje neželene pošte, lažnega predstavljanja, socialnega inženiringa ali kakršne koli goljufije.
    ●  Uporaba spletnega mesta ali katerega koli njegovega dela za nezakonita, žaljiva, grozeča, nasilna, diskriminatorna, omalovaževalna, zavajajoča ali druga neprimerna dejanja, vključno s kršitvijo pravic, ugleda, zasebnosti in varnosti drugih.
    ●  Vsak poskus prenosa, prodaje, redistribucije ali javne objave podatkov ali vsebine s spletnega mesta za komercialne ali javne namene, brez izrecnega soglasja podjetja CompanyWall.
    ●  Uporaba avtomatiziranih orodij, VPN-jev, proxy ali drugih tehnologij za prikrivanje identitete za dostop ali prikrivanje dejavnosti na spletnem mestu.
    ● Zbiranje in obdelava osebnih podatkov s portala za namene, ki niso dovoljeni z zakonom, temi pogoji in določili ali izrecno dovoljeni s strani CompanyWall.

Uporabnikom so prepovedana tudi dejanja, ki lahko vplivajo na človekovo dostojanstvo, spodbujajo rasno, spolno ali etnično diskriminacijo in versko ali politično nestrpnost ter dejanja in vsebine, ki škodujejo zdravju in varnosti ljudi, varstvu okolja in kulturne dediščine, žalitvam, povezanim z verskimi ali političnimi prepričanji ali interesom drugih uporabnikov portala ter izzivanju in nadlegovanju drugih uporabnikov portala.

c. Začasna prekinitev in nadzor zaradi sumljivih dejavnosti

V primeru, da CompanyWall identificira ali utemeljeno sumi zlorabo ali nezakonito dejavnost, vključno, vendar ne omejeno na, s poskusi vdora, množičnimi prenosi podatkov, sumljivim vedenjem uporabnika, neupoštevanjem teh pogojev ali poskusi prikrivanja identitete, bo CompanyWall, kadar je to mogoče in/ali razumno v danih okoliščinah, proaktivno stopil v stik s stranko in uporabnika opozoril na opaženo dejavnost z navedbami konkretnih primerov ali področja, ki vzbujajo zaskrbljenost. Cilj je zagotoviti priložnost za razjasnitev, prostovoljno odpravo neskladnosti in preprečevanje morebitnih zlorab z odprto komunikacijo in sodelovanjem z uporabnikom.

  • Če pa je zgoraj navedeno razumno izvedljivo v posebnih okoliščinah, bo po lastni presoji podjetja:  
    ●   Podjetje nemudoma in brez predhodnega obvestila začasno prekinilo ali omejilo dostop do uporabniškega računa, dokler ne bodo raziskane vse pomembne okoliščine;
    ●    V času začasne prekinitve lahko CompanyWall od uporabnika zahteva dodatne informacije in pojasnila o aktivnostih, da bi bolje razumel in opravil popolno preverjanje. Pričakujemo, da bo uporabnik odkrito in vestno sodeloval s podjetjem CompanyWall, pravočasno zagotovil zahtevane informacije in zagotovil potrebna pojasnila, da bi čim prej razjasnili dvome in omogočili hitro nadaljevanje neprekinjene uporabe portala.
    ●    Po opravljeni reviziji se lahko CompanyWall odloči, da bo trajno onemogočil dostop, prekinil pogodbo, primer prijavil pristojnim organom ali ponovno zagotovil dostop, če ugotovi, da ni bilo kršitve pravic in pravil.

Vsaka kršitev teh pravil lahko privede do takojšnje prekinitve, trajne prekinitve pravice do dostopa, prekinitve pogodbe brez pravice do vračila denarja in sprožitve ustreznih pravnih postopkov proti uporabniku, vse v skladu z veljavno zakonodajo in standardi za zaščito storitev SaaS in digitalnih platform.

d. Pravica uporabnika do spremembe naročniškega paketa v naročniškem obdobju

Uporabnik ima pravico, da v času veljavnosti naročniškega razmerja kadarkoli nadgradi svoj naročniški paket ali spremeni naročniško obdobje za daljše časovno obdobje.

Sprememba pogodbene storitve se izvede tako, da stopi v kontakt s CompanyWall prek e-poštnega naslova info@companywall.si in izrazi željo po spremembi paketa ali naročniškega obdobja. Med uporabnikom in CompanyWallom se sklene poseben dogovor o pogojih in podrobnostih spremembe, pri čemer se pogoji za nov paket ali obdobje določijo na način in po cenah, veljavnih v času spremembe.

Po potrditvi soglasja obeh strank CompanyWall uporabniku posreduje ustrezno potrditev in navodila po elektronski pošti. Sprememba pogodbene storitve se šteje za popolno in veljavno od trenutka, ko uporabnik prejme potrditev. Vsi prihodnji računi in pravice po pogodbi bodo prilagojeni spremenjenemu paketu ali obdobju, tj. novim pogojem, dogovorjenim med strankama.

e. Pravica podjetja CompanyWall do spremembe funkcionalnosti in ponudbe

CompanyWall si pridržuje pravico, da v skladu z razvojem izdelka, izboljšanjem storitve ali iz tehničnih razlogov spremeni, dopolni ali ukine določene funkcionalnosti, module, API-je ali vsebino portala, ob pravočasnem obveščanju uporabnikov, ko je to mogoče, tako da se lahko uporabniki prilagodijo spremembam.

f. Začasna nedostopnost portala zaradi vzdrževanja in izboljšav

Podjetje si pridržuje pravico, da po potrebi začasno omeji ali onemogoči dostop do spletnega mesta ali določenih delov spletnega mesta z namenom rednega vzdrževanja, tehničnih izboljšav, posodobitev programske opreme, uvajanja novih funkcionalnosti ali odpravljanja tehničnih težav.

V takih primerih bo CompanyWall, ko je to razumno mogoče, vnaprej obvestil uporabnike o načrtovanem vzdrževanju ali spremembah, ki lahko privedejo do začasne nerazpoložljivosti storitve. Uporabnik sprejema dejstvo, da je dostop do portala ali določenih storitev lahko začasno onemogočen tudi brez predhodnega ali naknadnega obvestila uporabnikom.

Uporabnik se strinja, da so takšne okoliščine del rednega delovanja digitalnih storitev in da ni upravičen do odškodnine, povračila ali znižanja dogovorjene pristojbine zaradi začasnih omejitev ali prekinitev razpoložljivosti portala.

Uporabnikom svetujemo, da redno shranjujejo in arhivirajo informacije in podatke, ki so pomembni za njihovo poslovanje, pred napovedanimi deli ali daljšimi prekinitvami. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, izgubo podatkov, prekinitev poslovnih procesov, izgubljeni dobiček ali kakršne koli druge neposredne ali posredne posledice, ki bi jih uporabniki lahko utrpeli zaradi začasne nerazpoložljivosti, prekinitve delovanja ali omejitve funkcionalnosti portala.

g. Pritožbeni mehanizem in tehnična podpora

Uporabnik ima pravico vložiti pritožbo v zvezi z delovanjem portala ali zagotavljanjem storitev. Pritožbo mora uporabnik vložiti v pisni obliki tako, da jo pošlje na e-poštni naslov info@companywall.si ali prek drugega uradnega kontakta za podporo, ki je objavljen na Portalu.

Po prejemu pritožbe bo CompanyWall preveril trditve in uporabniku posredoval odgovor z izidom in predlagano rešitvijo najpozneje v 8 delovnih dneh od dneva prejema pritožbe, razen če narava težave zahteva daljši rok, o katerem bo uporabnik pravočasno obveščen.

Za vsa vprašanja ali tehnične težave je uporabniku na voljo tehnična podpora ob delavnikih od 8:00 do 16:00 preko naslednjih kontaktov: E-pošta: info@companywall.si; Telefon: 01/ 320 92 92, 070/ 574 654

Cenovna politika

CompanyWall ponuja različne pakete storitev, katerih uporaba pomeni plačilo, ki ga predpisuje trenutni cenik na voljo na portalu. Višina pristojbine in struktura paketa sta odvisna od obsega in vrste izbrane storitve, podrobnejše informacije pa lahko dobite tudi prek marketinške ekipe CompanyWall.

Vsi računi za uporabljene storitve se avtomatsko izdajo elektronsko in dostavijo na registrirani e-poštni naslov uporabnika ali na drug ustrezen način. Uporabnik je dolžan vse zapadle obveznosti poravnati v rokih, navedenih na računih.

V primeru, da želi uporabnik ugovarjati znesku in vsebini računa, ki mu je bil predložen, mora to prav tako storiti najpozneje v 8 dneh od dneva elektronske dostave računa.

CompanyWall si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni cene svojih storitev in paketov. O morebitnih spremembah cen bodo uporabniki pravočasno obveščeni na enega ali več naslednjih načinov:
a.    Z objavo nove cene na spletni strani;
b.    S pošiljanjem obvestil na registrirane e-poštne naslove uporabnika, kjer je to razumno mogoče.

Da bi se izognili morebitnim nesporazumom, spodbujamo vse uporabnike, da tik pred iztekom naročniškega obdobja preverijo veljaven cenik na portalu in se tako seznanijo z morebitnimi spremembami. Revidirane cene bodo začele veljati na začetku naslednjega naročniškega obdobja, kar pomeni, da ne veljajo za trenutna naročniška obdobja.

Uporaba plačanih paketov storitev in storitev Portala pomeni pravočasno poravnavo vseh zapadlih finančnih obveznosti s strani uporabnika, in sicer v rokih, določenih v izdanih računih. Če uporabnik ne poravna zapadlih obveznosti v določenem roku, si CompanyWall pridržuje pravico, da brez predhodnega opozorila začasno omeji ali popolnoma onemogoči dostop do portala in vseh povezanih storitev, dokler dolg ni poravnan.

Intelektualna lastnina

Vsa vsebina, ki je na voljo na Portalu, vključno z besedili, bazami podatkov, analizami, podatki, grafi, slikami, blagovnimi znamkami, logotipi, multimedijskimi materiali, oblikovanjem, programsko kodo in funkcionalnostjo je zaščitena z avtorskimi in sorodnimi pravicami ter pravicami intelektualne lastnine v korist CompanyWall ali njegovih pogodbenih partnerjev, v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije in mednarodnimi sporazumi.

Uporabnik lahko te vsebine uporablja izključno za osebne ali interne poslovne namene, v okviru in na način, ki ga določajo ti pogoji. Kakršno koli podvajanje, kopiranje, prenos, distribucija, javno prikazovanje, spreminjanje, komercialno izkoriščanje ali kakršna koli druga oblika uporabe zaščitene vsebine portala izven dovoljenega okvira, brez predhodnega izrecnega pisnega soglasja CompanyWall, je strogo prepovedano.

Če uporabnik ravna v nasprotju z obveznostmi iz tega odstavka, ima CompanyWall pravico, da po lastni presoji in glede na resnost kršitve sprejme enega ali več naslednjih ukrepov:

●    začasno ali trajno onemogoči, omeji ali začasno onemogoči uporabniški račun in dostop do portala brez predhodnega opozorila;
●    zahteva takojšnjo odstranitev, obnovitev ali izbris kakršnih koli nezakonito kopiranih ali uporabljenih podatkov, gradiv ali vsebin;
●    zahteva nadomestilo za kakršno koli neposredno in/ali posredno premoženjsko in nepremoženjsko škodo, ki je posledica kršitve pravic;
●  sproži ustrezne pravne postopke pred pristojnim sodiščem ali drugim organom, vključno s kazenskimi, prekrškovnimi in civilnimi postopki proti uporabniku;
●    obvesti pristojne organe in tretje osebe, katerih pravice so bile kršene.

Sprejetje katerega koli od teh ukrepov ne izključuje pravice podjetja CompanyWall do popolne sodne in izvensodne zaščite njegovih pravic, vključno s sprejetjem kakršnih koli drugih ukrepov ali ukrepov, ki jih dovoljujejo veljavni zakoni in pogodbe.

Če uporabnik meni, da so bile z uporabo vsebine portala kršene njegove avtorske, sorodne ali druge pravice intelektualne lastnine, je dolžan o tem nemudoma obvestiti CompanyWall, ki bo skrbno preučil vsako takšno prijavo in, če ugotovi upravičenost, nemudoma sprejel ustrezne ukrepe, vključno z odstranitvijo sporne vsebine.

Vsaka kršitev avtorskih, sorodnih in drugih pravic intelektualne lastnine pomeni civilno, prekrškovno in/ali kazensko odgovornost, kot tudi pravico CompanyWall, da sproži vsa ustrezna pravna sredstva za zaščito svojih pravic in interesov.

Izjava o omejitvi odgovornosti za storitve in vsebino

CompanyWall si prizadeva zagotoviti visoko stopnjo zanesljivosti, natančnosti in razpoložljivosti portala ter kakovostno predstavitev vseh storitev in funkcionalnosti. Vendar pa uporabnik sprejema naslednje omejitve in pogoje:

a.    Narava informacij in omejitve

Vsi podatki, analize, orodja, priporočila in informacije, ki so na voljo na portalu, so zgolj informativne narave. Spletna stran ne nadomešča individualnega strokovnega, finančnega, pravnega ali investicijskega svetovanja, niti ne jamči za nadaljnjo točnost, popolnost ali uporabnost informacij za posebne namene, zadeve ali odločitve uporabnika.

b.    Uporaba zunanjih partnerjev

Za zagotavljanje določenih funkcionalnosti, obdelavo ali prikaz podatkov lahko portal uporablja komponente programske opreme, storitve, baze podatkov, vire ali informacije tretjih oseb. Čeprav si CompanyWall prizadeva uporabljati zanesljive in preverjene partnerje, ne more biti odgovoren za točnost, pravočasnost ali kakovost podatkov, storitev ali morebitne prekinitve in spremembe, ki izhajajo iz dejanj tretjih oseb.

c.    Povezave do storitev tretjih oseb

Naša spletna stran lahko vsebuje povezave do spletnih strani in/ali portalov tretjih oseb. Ta zunanja spletna mesta niso pod našim nadzorom, zato CompanyWall ni odgovoren za njihovo vsebino, vključno z morebitnimi povezavami, ki jih vsebujejo ta spletna mesta, kot tudi za kakršne koli spremembe ali posodobitve na njih. Te povezave so na voljo izključno kot možnost za uporabnika, vključitev katere koli povezave pa se ne sme razlagati kot naša potrditev ali potrditev te spletne strani. Upoštevajte, da pri dostopu do naših strani na družbenih omrežjih ali drugih spletnih mestih tretjih oseb veljajo pogoji uporabe upravljavcev družbenih omrežij ali spletnih mest tretjih oseb, pravilniki o zasebnosti in prakse, ki se lahko bistveno razlikujejo od naših. CompanyWall ni odgovoren za pravilnike o zasebnosti, zbiranje podatkov ali druge pravilnike platform tretjih oseb, kot tudi za kakršno koli škodo, težave ali posledice, ki lahko nastanejo zaradi uporabe spletnih mest tretjih oseb ali spletnih mest družbenih medijev.

d.    Odgovornost za podatke tretjih oseb

COMPANYWALL zbira podatke iz uradnih virov, vključno z Agencijo Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve in drugimi pristojnimi institucijami, vendar ne jamči za točnost, veljavnost ali pravočasnost informacij, ki jih posredujejo tretje osebe ali so vzete iz zunanjih podatkovnih zbirk. Uporabnik je izključno odgovoren za vse pravne, finančne ali druge posledice odločitev, sprejetih na podlagi informacij na spletnem mestu.

e.    Omejitev odgovornosti

CompanyWall, njegovi zaposleni, sodelavci, vodstvo, podružnice in partnerji ne odgovarjajo za neposredno, posredno, naključno, posebno ali posledično škodo, vključno z, vendar ne omejeno na izgubo podatkov, dobička, poslovnih priložnosti ali ugleda, ki lahko nastanejo zaradi dostopa, uporabe ali nezmožnosti uporabe spletnega mesta, vključno v primerih začasne nerazpoložljivosti, tehničnih težav, sprememb, preklicev ali napak v podatkih, analizi ali predstavitvi informacij.

f.    Brez jamstev ali garancij

COMPANYWALL BUSINESS ne daje nobenih izrecnih ali implicitnih jamstev glede funkcionalnosti portala, pravilnosti, razpoložljivosti, zanesljivosti, varnosti ali primernosti vsebine za posamezni namen ali potrebe uporabnika. Noben nasvet, priporočilo ali informacija, pridobljena od podjetja COMPANYWALL, v pisni ali ustni obliki, ne more predstavljati jamstva ali prevzema odgovornosti, ki ni izrecno določena v teh pogojih.

g.    Razpoložljivost in pravočasnost storitve

CompanyWall ne zagotavlja neprekinjenega dostopa do portala, brez prekinitev ali napak, niti da bodo vsi podatki, informacije in funkcionalnosti vedno na voljo. Dostop do spletnega mesta je lahko začasno ali trajno omejen zaradi vzdrževanja, izboljšav, pravnih ali tehničnih okoliščin, ki so izven nadzora podjetja.

h.    Lastna odgovornost uporabnika

Uporabnik portala se strinja, da bo vse informacije in storitve uporabljal izključno na lastno odgovornost in da je dolžan neodvisno preveriti informacije, ki so pomembne za sprejemanje odločitev. COMPANYWALL priporoča, da se uporabnik pred sprejetjem pomembnih poslovnih ali pravnih odločitev posvetuje s strokovno osebo ali pooblaščenim svetovalcem.

i.    Sodelovanje in reševanje nesporazumov

V primeru težav, pritožb ali dvoumnosti si CompanyWall prizadeva zagotoviti ustrezno razlago, podporo ali priporočilo s konstruktivnim dialogom in sodelovanjem z uporabnikom.

Politika poštene uporabe finančnih orodij podjetja Companywall Business.

Če imate dostop do poslovnega finančnega pomočnika Companywall, potem naša politika poštene uporabe velja tudi za vas.

 

1.    Zakaj imamo to politiko?

Politika poštene uporabe je zasnovana tako, da zagotavlja, da so vsi uporabniki hitri in zanesljivi pri uporabi storitev CompanyWall Business v vsakem trenutku.
Nekateri naši uporabniki uporabljajo platformo CompanyWall Business za množične prenose, kar še dodatno upočasni sistem in drugim uporabnikom otežuje ogled in uporabo programa.
Odvisno je od številnih okoliščin. Če podatke prenašate vsak dan ali če v enem mesecu dosežete promet, ki je enak ali večji od 1000 ogledanih podjetij, bomo šteli, da ste dosegli nadpovprečno število ogledov strani.

 

2.    Kaj se zgodi, če je število ogledov, ki jih uporabnik prejme na mesec, zelo veliko?

Če le občasno opravite nadpovprečno število iskanj, je malo verjetno, da bo imel CompanyWall Business zaradi tega težave, razen če takšna uporaba postane redna. 
V vsakem primeru, če okoliščine primera to dopuščajo, si bo CompanyWall razumno prizadeval, da stopi v stik z vami, da bi poiskal načine za zmanjšanje števila ogledov na spletnem mestu, ali pa vam bo dodelil ločen račun, za katerega bo plačana dodatna pristojbina. Če boste imeli po dodelitvi posebnega računa ali korektivnih ukrepih še vedno nenavadno veliko število ogledov, lahko CompanyWall stopi v stik z vami in vam pomaga optimizirati način uporabe portala, tako da vaša uporaba ne ogroža drugim uporabnikom varen, zanesljiv in učinkovit dostop do vseh pogodbenih funkcionalnosti in storitev. Če kljub našim poskusom, da vam pri tem pomagamo, še vedno ne zmanjšate uporabe platforme, vam bomo zmanjšali ali omejili število iskanj in na koncu začasno tudi prekinili vašo storitev ali onemogočili vaš račun.

Podjetje bo sprejelo vse razumne ukrepe, da bi se izognilo uvedbi omejitev ali začasnih prekinitev, pri čemer si bo prizadevalo rešiti morebitne težave skupaj z uporabnikom na kooperativen in konstruktiven način.

Varstvo osebnih podatkov

Zavezani smo k varovanju in spoštovanju vaše zasebnosti. Podrobnejše informacije o tem, kako obdelujemo vaše osebne podatke, najdete v naši Politiki zasebnosti.

Uporaba piškotkov in drugih tehnologij

Spletna stran uporablja piškotke in druge tehnologije v skladu s Politiko piškotkov, predvsem za izboljšanje funkcionalnosti, varnosti in uporabniške izkušnje. Z uporabo Portala uporabnik potrjuje, da je seznanjen s temi politikami in se z njimi strinja.

Nadzor, revizija in spremljanje varnosti

CompanyWall ima pravico, za ohranjanje funkcionalnosti, varnosti in zaščite sistema, redno izvajati spremljanje in analitiko uporabe portala, vključno z evidencami dostopa, dejanji in drugimi pomembnimi dnevniki v skladu s politiko zasebnosti in veljavno zakonodajo, ob ohranjanju zakonitih interesov in zaupnosti uporabniških podatkov.

Prekinitev, prenehanje storitve in obdelava podatkov po izteku naročniškega obdobja

Uporabnik ima pravico do dostopa in uporabe Portala v skladu s temi Splošnimi pogoji v času naročniškega obdobja. Naročniško obdobje traja tako dolgo, kot je dogovorjeno, po izteku pa se samodejno podaljša za isto obdobje, razen če uporabnik najpozneje 30 dni pred iztekom trenutnega naročniškega obdobja podjetju CompanyWall odda pisno zahtevo za preklic. Zahtevo za preklic mora uporabnik poslati na e-poštni naslov info@companywall.si

CompanyWall ima pravico, da v skladu s svojo poslovno politiko, Splošnimi pogoji, regulativnimi zahtevami, varnostnimi razlogi ali drugimi upravičenimi okoliščinami (neplačilo ali zamuda pri plačilu pristojbin za storitve, ravnanje, ki je v nasprotju s Splošnimi pogoji itd.), uporabniku začasno ali trajno prekine določene storitve, funkcionalnosti ali dostop do Portala.

Po izteku, prekinitvi pogodbe ali deaktivaciji uporabniškega računa bo CompanyWall hranil uporabnikove podatke le toliko časa, kolikor je potrebno za izpolnjevanje zakonskih in pogodbenih obveznosti, zaščito lastnih pravic in interesov ali reševanje morebitnih pritožb - v skladu z veljavno zakonodajo in politiko zasebnosti.

Sprememba lastništva ali pravnega naslednika

V primeru statusne spremembe, združitve, prevzema ali drugega prenosa poslovanja CompanyWall, se lahko vse pogodbe, pravice in obveznosti prenesejo na pravnega naslednika, brez obveznosti CompanyWall, da pridobi soglasje uporabnika za tak prenos. O prenosu pravic in obveznosti iz tega odstavka bo CompanyWall uporabnike obvestil prek portala in/ali registriranega e-poštnega naslova.

Uradno digitalno komuniciranje

Vsa uradna obvestila s strani CompanyWall, vključno z računi, spremembami splošnih pogojev, pomembnimi obvestili in sporočili v zvezi s pritožbami, se uporabnikom dostavljajo elektronsko prek portala ali na registrirani elektronski naslov in se štejejo za dostavljena na dan pošiljanja.

Ločljivost rezervacij

Če pristojno sodišče ugotovi, da je katera koli določba teh pogojev uporabe nezakonita, neveljavna ali neizvršljiva, se šteje, da je takšna določba izvzeta od teh pogojev uporabe. Preostala določila ostanejo v polni veljavi, vsaka neveljavna ali neizvršljiva določba pa se razlaga na način, ki najbolj ustreza namenu teh pogojev uporabe.

Veljavna zakonodaja in reševanje sporov

Te pogoje uporabe in vašo uporabo spletnega mesta urejajo zakoni Republike Slovenije. V primeru kakršnega koli nesporazuma si bosta stranka in CompanyWall prizadevala rešiti spore sporazumno. Če dogovora ni mogoče doseči, bodo vsi spori, ki izhajajo iz vaše uporabe naše spletne strani, rešeni pred pristojnim sodiščem v Ljubljani, Slovenija.

Kontakt za pravna vprašanja

Vsa pravna vprašanja, zahteve v zvezi s temi Splošnimi pogoji poslovanja ali uveljavljanjem pravic uporabnikov lahko pošljete na uradni elektronski naslov: info@companywall.si