ODPRTI PREDALI

Kriška ulica 8, 4000 Kranj, Slovenija
Aktivna
91344816
8486778000
Datum vpisa v register 13.8.2019.

Bonitetna ocena

Bonitetna ocena
Bonitetna ocena
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

POVZETEK POSLOVANJA

Transakcijski računi
V blokadi
Davčni dolgovi
Ni davčni dolžnik
Ponudnik javnih naročil
Subjekt je ponudnik javnih naročil
Naročnik javnih naročil
Subjekt ni naročnik javnih naročil
Davčne oaze
Subjekt posluje z davčnimi oazami
Insolvenčni postopki
Subjekt je v insolvenčnih postopkih
POVZETEK POSLOVANJA
POVZETEK POSLOVANJA
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Kontakti

Zastopnik
Tomazin Ajda, prokurist
Zastopnik
Tomazin Anže, direktor
Lastniki
Tomazin Ajda (NP)
Nadzorniki
NADZORNIK NI VPISAN

Osnovni podatki

Dolgi naziv
ODPRTI PREDALI, zavod za sodobne interdisciplinarne procese Kranj
91344816
8486778000
Datum vpisa v register
13.8.2019.
SKD
R90.030 - Umetniško ustvarjanje;
Reg. organ
Okrožno sodišče Kranj

FINANČNI POVZETEK

Prevzemi finančno poročilo
  2018 2019 2020
ČISTI PRIHODKI OD PRODAJE 9.943,06 60.467,02 29.412,59
Stroški blaga, materiala in storitev 11.129,05 2.947,04 35.712,42
ČISTI POSLOVNI IZID OBRAČUNSKEGA OBDOBJA (ČISTI DOBIČEK/IZGUBA OBRAČUNSKEGA OBDOBJA) 4.290,94 22.487,76 16.518,67
Poslovni izid obračunskega obdobja (podjetnikov dohodek/negativni poslovni izid) 3.259,00 5.385,00 2.023,55
KAPITAL 11.550,09 16.425,70 66.249,53
PODJETNIKOV KAPITAL 28.149,95 786,20 14.265,51
SREDSTVA 3.480,42 62.101,51 55.472,77
KRATKOROČNE OBVEZNOSTI 33.673,60 5.776,83 4.122,45
DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 28.647,96 10.056,99 38.077,00
Poslovne terjatve 65.943,88 14.405,81 1.477,00
EBITDA 3.515,31 10.787,00 48.284,81
Hitri koeficient likvidnosti 3.571,96 19.476,11 42.257,23
POVPREČNO ŠTEVILO ZAPOSLENCEV NA PODLAGI DELOVNIH UR V OBRAČUNSKEM OBDOBJU 12.695,25 21.973,94 44.669,50
Prihodki iz obresti in podobni prihodki 22.791,21 17.342,43 1.773,15
Odhodki za obresti podobni odhodki 37.014,60 9.861,96 8.209,83
Čisti dobiček/izguba poslovnega leta 47.245,88 52.278,92 28.328,62
SKUPAJ PRIHODKI 11.429,58 42.232,41 30.244,97
SKUPAJ ODHODKI 32.075,12 9.156,49 9.947,30
CELOTNI PRIHODKI 896,23 15.817,48 4.731,91
CELOTNI ODHODKI 9.434,05 14.557,82 21.838,48
PRESEŽEK PRIHODKOV NAD ODHODKI (dobiček) 17.896,86 71.161,65 25.990,22
PRESEŽEK ODHODKOV NAD PRIHODKI (izguba) 86.094,16 64.408,60 1.347,80
Presežek prihodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čisti dobiček) 2.077,65 17.898,84 26.631,62
Presežek odhodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čista izguba) 22.796,14 26.996,93 15.474,54
A. DOLGOROČNA SREDSTVA IN SREDSTVA V UPRAVLJANJU 6.546,13 10.005,39 2.793,84
Nepremičnine 23.184,29 14.110,57 11.495,48
Oprema in druga opredmetena osnovna sredstva 57.982,64 69.958,89 9.409,82
E. LASTNI VIRI IN DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 19.288,79 543,54 24.283,66
D. KRATKOROČNE OBVEZNOSTI IN PASIVNE ČASOVNE RAZMEJITVE 38.124,86 8.523,87 21.156,75
Povprečno število zaposlenih na podlagi delovnih ur v obračunskem obdobju 67.427,53 27.237,06 4.377,93
FINANČNI POVZETEK
FINANČNI POVZETEK
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Računi in blokade

Računi in blokade
Računi in blokade
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

NEPREMIČNINE, KI JIH IMA V LASTI POSLOVNI SUBJEKT

NEPREMIČNINE IN SREDSTVA
TUDI TUKAJ PLAČUJEM Z VALÚ

Spoštovani, 

z nadaljevanjem boste naročili zahtevek za prejem uradnega dokumenta RS o lastništvu nepremičnin v lasti podjetja, na katerem ste pritisnili gumb za iskanje nepremičnin. 

V nadaljevanju boste preusmerjeni na opcijo plačila z VALÚ. Cena zahtevka je 10 EUR + DDV

Po končanem plačilu boste po preusmeritvi prejeli PDF z iskanimi informacijami o nepremičninah. 

Povezava do PDF datoteke je veljavna 1 dan. Po preteku tega časa je potrebno  zahtevek ponovno poslati.

Za več informacij nas kontaktirajte na telefon 01 320 92 92, 070 574 654 ali nam pišite na info@companywall.si.