MIZARSTVO KAPELJ d.o.o.

Šembije 80, 6253 Knežak, Slovenija
Aktivna
SI 16161742
6802222000
Datum vpisa v register 9.3.2015.

Bonitetna ocena

Bonitetna ocena
Bonitetna ocena
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

POVZETEK POSLOVANJA

Transakcijski računi
V blokadi
Davčni dolgovi
12.420,29
Ponudnik javnih naročil
Subjekt je ponudnik javnih naročil
Naročnik javnih naročil
Subjekt je naročnik javnih naročil
Davčne oaze
Subjekt ne posluje v davčnih oazah
Insolvenčni postopki
Subjekt ni v insolvenčnih postopkih
POVZETEK POSLOVANJA
POVZETEK POSLOVANJA
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Kontakti

tel
Zastopnik
KAPELJ VALTER, direktor
Lastniki
KAPELJ VALTER (100,00%)
Nadzorniki
NADZORNIK NI VPISAN

Osnovni podatki

Dolgi naziv
MIZARSTVO KAPELJ, proizvodnja pohištva po naročilu, d.o.o.
SI 16161742
6802222000
Datum vpisa v register
9.3.2015.
SKD
C31.010 - Proizvodnja pohištva za poslovne in prodajne prostore;
Velikost podjetja
Mikro enote
Poslovne enote
1
Reg. organ
Okrožno sodišče Koper

FINANČNI POVZETEK

Prevzemi finančno poročilo
  2018 2019 2020
ČISTI PRIHODKI OD PRODAJE 33,01 4.724,60 19.060,44
Stroški blaga, materiala in storitev 32.968,88 8.719,60 6.819,48
ČISTI POSLOVNI IZID OBRAČUNSKEGA OBDOBJA (ČISTI DOBIČEK/IZGUBA OBRAČUNSKEGA OBDOBJA) 917,44 6.679,29 28.439,05
Poslovni izid obračunskega obdobja (podjetnikov dohodek/negativni poslovni izid) 14.153,89 922,65 11.473,07
KAPITAL 1.758,71 2.251,00 45.945,61
PODJETNIKOV KAPITAL 2.418,84 6.797,35 1.223,67
SREDSTVA 10.862,14 15.130,90 55.434,78
KRATKOROČNE OBVEZNOSTI 7.176,76 56.372,56 8.048,98
DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 10.986,24 48.125,50 23.742,99
Poslovne terjatve 37.431,11 1.757,82 286,11
EBITDA 73.845,30 51.477,83 16.193,23
Hitri koeficient likvidnosti 6.281,56 1.961,11 8.285,85
POVPREČNO ŠTEVILO ZAPOSLENCEV NA PODLAGI DELOVNIH UR V OBRAČUNSKEM OBDOBJU 5.873,90 6.416,16 884,67
Prihodki iz obresti in podobni prihodki 14.758,10 1.238,38 16.902,96
Odhodki za obresti podobni odhodki 62.848,47 34.494,68 74.745,47
Čisti dobiček/izguba poslovnega leta 32.073,87 5.147,78 28.709,79
SKUPAJ PRIHODKI 9.087,15 48.235,03 33.987,47
SKUPAJ ODHODKI 23.864,56 22.128,85 14.859,56
CELOTNI PRIHODKI 51.958,85 84,96 45.792,08
CELOTNI ODHODKI 69.011,56 4.044,08 13.992,35
PRESEŽEK PRIHODKOV NAD ODHODKI (dobiček) 35.782,45 13.219,91 13.046,31
PRESEŽEK ODHODKOV NAD PRIHODKI (izguba) 1.285,44 77.329,94 6.464,55
Presežek prihodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čisti dobiček) 20.225,33 43,48 35.263,47
Presežek odhodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čista izguba) 7.842,58 4.995,88 16.300,03
A. DOLGOROČNA SREDSTVA IN SREDSTVA V UPRAVLJANJU 14.171,64 37.233,14 40.654,82
Nepremičnine 2.658,04 31.709,27 5.459,76
Oprema in druga opredmetena osnovna sredstva 13.620,86 17.292,65 29.892,52
E. LASTNI VIRI IN DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 41.138,71 78.090,24 906,95
D. KRATKOROČNE OBVEZNOSTI IN PASIVNE ČASOVNE RAZMEJITVE 37.544,39 22.927,29 29.165,21
Povprečno število zaposlenih na podlagi delovnih ur v obračunskem obdobju 38.051,49 18.918,59 17.372,23
FINANČNI POVZETEK
FINANČNI POVZETEK
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Računi in blokade

Računi in blokade
Računi in blokade
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

NEPREMIČNINE, KI JIH IMA V LASTI POSLOVNI SUBJEKT

NEPREMIČNINE IN SREDSTVA
TUDI TUKAJ PLAČUJEM Z VALÚ

Spoštovani, 

z nadaljevanjem boste naročili zahtevek za prejem uradnega dokumenta RS o lastništvu nepremičnin v lasti podjetja, na katerem ste pritisnili gumb za iskanje nepremičnin. 

V nadaljevanju boste preusmerjeni na opcijo plačila z VALÚ. Cena zahtevka je 10 EUR + DDV

Po končanem plačilu boste po preusmeritvi prejeli PDF z iskanimi informacijami o nepremičninah. 

Povezava do PDF datoteke je veljavna 1 dan. Po preteku tega časa je potrebno  zahtevek ponovno poslati.

Za več informacij nas kontaktirajte na telefon 01 320 92 92, 070 574 654 ali nam pišite na info@companywall.si.