MIZARSTVO JUSTIN d.o.o.

Podsmreka 19, 1356 Dobrova, Slovenija
Aktivna
SI90069374
3744574000
Datum vpisa v register 2.6.2010.

Bonitetna ocena

Bonitetna ocena
Bonitetna ocena
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

POVZETEK POSLOVANJA

Transakcijski računi
V blokadi
Davčni dolgovi
1.390,19
Ponudnik javnih naročil
Subjekt ni ponudnik javnih naročil
Naročnik javnih naročil
Subjekt je naročnik javnih naročil
Davčne oaze
Subjekt posluje z davčnimi oazami
Insolvenčni postopki
Subjekt ni v insolvenčnih postopkih
POVZETEK POSLOVANJA
POVZETEK POSLOVANJA
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Kontakti

tel
E-mail
Zastopnik
JUSTIN FRANC, prokurist
Zastopnik
JUSTIN MARIJA, direktor
Lastniki
JUSTIN FRANC (100,00%)
Nadzorniki
NADZORNIK NI VPISAN

Osnovni podatki

Dolgi naziv
MIZARSTVO JUSTIN, izdelava notranje opreme po naročilu d.o.o.
SI90069374
3744574000
Datum vpisa v register
2.6.2010.
SKD
C31.020 - Proizvodnja kuhinjskega pohištva;
Velikost podjetja
Mikro enote
Reg. organ
Okrožno sodišče Ljubljana

FINANČNI POVZETEK

Prevzemi finančno poročilo
  2018 2019 2020
ČISTI PRIHODKI OD PRODAJE 13.658,18 2.765,84 35.430,96
Stroški blaga, materiala in storitev 53.227,62 20.386,55 41.510,92
ČISTI POSLOVNI IZID OBRAČUNSKEGA OBDOBJA (ČISTI DOBIČEK/IZGUBA OBRAČUNSKEGA OBDOBJA) 40.002,93 44.727,86 3.823,62
Poslovni izid obračunskega obdobja (podjetnikov dohodek/negativni poslovni izid) 4.621,94 65.489,33 76.980,26
KAPITAL 13.567,63 36.474,40 13.956,02
PODJETNIKOV KAPITAL 76.998,00 56.962,00 11.270,01
SREDSTVA 6.640,18 38.126,15 10.166,55
KRATKOROČNE OBVEZNOSTI 75.899,90 35.223,54 28.320,74
DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 31.417,11 5.414,49 97,01
Poslovne terjatve 20.969,82 32.165,03 10.980,80
EBITDA 30.895,10 37.225,90 18.924,68
Hitri koeficient likvidnosti 180,33 32.189,86 14.943,03
POVPREČNO ŠTEVILO ZAPOSLENCEV NA PODLAGI DELOVNIH UR V OBRAČUNSKEM OBDOBJU 41.215,45 1.214,12 441,35
Prihodki iz obresti in podobni prihodki 46.309,16 8.121,97 46.312,86
Odhodki za obresti podobni odhodki 45.924,78 42.007,62 17.094,34
Čisti dobiček/izguba poslovnega leta 13.587,02 73.293,09 56.514,90
SKUPAJ PRIHODKI 49.754,64 34.450,03 34.044,37
SKUPAJ ODHODKI 18.678,66 14.459,55 32.895,99
CELOTNI PRIHODKI 80.454,73 12.700,18 3.539,88
CELOTNI ODHODKI 47.173,82 48.726,34 11.868,53
PRESEŽEK PRIHODKOV NAD ODHODKI (dobiček) 6.034,97 47.046,16 6.159,58
PRESEŽEK ODHODKOV NAD PRIHODKI (izguba) 28.433,97 36.376,04 2.628,93
Presežek prihodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čisti dobiček) 43.235,35 37.576,38 35.569,98
Presežek odhodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čista izguba) 26.865,93 15.505,28 29.728,25
A. DOLGOROČNA SREDSTVA IN SREDSTVA V UPRAVLJANJU 42.369,28 13.802,81 621,74
Nepremičnine 4.042,53 74.191,37 24.743,13
Oprema in druga opredmetena osnovna sredstva 42.616,29 6.293,12 11.119,34
E. LASTNI VIRI IN DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 28.941,63 10.484,46 21.750,67
D. KRATKOROČNE OBVEZNOSTI IN PASIVNE ČASOVNE RAZMEJITVE 15.746,43 3.622,02 17.644,91
Povprečno število zaposlenih na podlagi delovnih ur v obračunskem obdobju 88.904,38 24.631,00 7.115,55
FINANČNI POVZETEK
FINANČNI POVZETEK
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Računi in blokade

Računi in blokade
Računi in blokade
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

NEPREMIČNINE, KI JIH IMA V LASTI POSLOVNI SUBJEKT

NEPREMIČNINE IN SREDSTVA
TUDI TUKAJ PLAČUJEM Z VALÚ

Spoštovani, 

z nadaljevanjem boste naročili zahtevek za prejem uradnega dokumenta RS o lastništvu nepremičnin v lasti podjetja, na katerem ste pritisnili gumb za iskanje nepremičnin. 

V nadaljevanju boste preusmerjeni na opcijo plačila z VALÚ. Cena zahtevka je 10 EUR + DDV

Po končanem plačilu boste po preusmeritvi prejeli PDF z iskanimi informacijami o nepremičninah. 

Povezava do PDF datoteke je veljavna 1 dan. Po preteku tega časa je potrebno  zahtevek ponovno poslati.

Za več informacij nas kontaktirajte na telefon 01 320 92 92, 070 574 654 ali nam pišite na info@companywall.si.