EVENTO PROJEKT d.o.o.

Pot za Brdom 100, 1000 Ljubljana, Slovenija
Aktivna
SI 79863116
3545385000
Datum vpisa v register 15.5.2009.

Bonitetna ocena

Bonitetna ocena
Bonitetna ocena
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

POVZETEK POSLOVANJA

Transakcijski računi
Ni v blokadi Obstaja zgodovina blokad
Davčni dolgovi
Ni davčni dolžnik
Ponudnik javnih naročil
Subjekt ni ponudnik javnih naročil
Naročnik javnih naročil
Subjekt ni naročnik javnih naročil
Davčne oaze
Subjekt posluje z davčnimi oazami
Insolvenčni postopki
Subjekt je v insolvenčnih postopkih
POVZETEK POSLOVANJA
POVZETEK POSLOVANJA
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Kontakti

tel


fax
E-mail
Zastopnik
Kovač Peter, direktor
Zastopnik
Hovnik Janez, prokurist
Lastniki
Kovač-Myint Barbara (33,33%)
Lastniki
Kovač Myint Janez (33,33%)
Lastniki
Kovač Peter (33,33%)
Nadzorniki
NADZORNIK NI VPISAN

Osnovni podatki

Dolgi naziv
EVENTO PROJEKT, notranja oprema, d.o.o.
SI 79863116
3545385000
Datum vpisa v register
15.5.2009.
SKD
C31.010 - Proizvodnja pohištva za poslovne in prodajne prostore;
Velikost podjetja
Mikro enote
Reg. organ
Okrožno sodišče Ljubljana

FINANČNI POVZETEK

Prevzemi finančno poročilo
  2018 2019 2020
Čisti prihodki od prodaje 31.851,69 42.858,10 28.208,73
Stroški blaga, materiala in storitev 551,47 76.698,20 47.418,08
ČISTI POSLOVNI IZID OBRAČUNSKEGA OBDOBJA (ČISTI DOBIČEK/IZGUBA OBRAČUNSKEGA OBDOBJA) 27.330,40 56.819,93 67.391,33
Poslovni izid obračunskega obdobja (podjetnikov dohodek/negativni poslovni izid) 4.109,10 30.796,05 45.032,53
Kapital 25.092,65 23.531,77 1.824,41
PODJETNIKOV KAPITAL 2.644,61 50.366,24 55.828,51
SREDSTVA 40.071,96 15.675,86 19.434,67
Kratkoročne obveznosti 16.193,54 3.996,71 61.045,17
Dolgoročne obveznosti 94.451,76 9.133,04 4.571,80
Poslovne terjatve 2.416,65 59.949,01 29.732,83
EBITDA 783,65 54.669,95 30.198,76
Hitri koeficient likvidnosti 59.888,30 13.556,90 2.350,02
POVPREČNO ŠTEVILO ZAPOSLENCEV NA PODLAGI DELOVNIH UR V OBRAČUNSKEM OBDOBJU 41.479,24 59.716,01 42.336,70
Prihodki iz obresti in podobni prihodki 12.333,33 3.817,70 19.368,79
Odhodki za obresti podobni odhodki 85.425,61 42.319,14 26.545,00
Čisti dobiček/izguba poslovnega leta 77.906,07 16.485,41 48.326,25
SKUPAJ PRIHODKI 42.132,19 20.737,73 1.241,18
SKUPAJ ODHODKI 12.533,82 6.105,52 210,02
CELOTNI PRIHODKI 18.845,90 8.324,24 1.104,21
CELOTNI ODHODKI 38.191,00 39.825,14 42.427,45
PRESEŽEK PRIHODKOV NAD ODHODKI (dobiček) 33.753,92 8.553,23 51.822,88
PRESEŽEK ODHODKOV NAD PRIHODKI (izguba) 11.303,51 256,51 10.716,82
Presežek prihodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čisti dobiček) 37.612,82 923,04 38.686,54
Presežek odhodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čista izguba) 60.144,62 45.466,27 13.471,22
A. DOLGOROČNA SREDSTVA IN SREDSTVA V UPRAVLJANJU 77.795,10 23.388,94 8.458,58
Nepremičnine 38.263,39 51.563,47 69.202,56
Oprema in druga opredmetena osnovna sredstva 692,21 34.821,72 42.648,83
E. LASTNI VIRI IN DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 12.727,68 23.084,25 9.534,87
D. KRATKOROČNE OBVEZNOSTI IN PASIVNE ČASOVNE RAZMEJITVE 11.778,37 27.444,49 3.560,79
Povprečno število zaposlenih na podlagi delovnih ur v obračunskem obdobju 16.092,64 44.233,69 70.557,83
ČISTI PRIHODKI OD ZAVAROVALNIH PREMIJ 24.637,44 64.014,66 6.460,48
OBRATOVALNI STROŠKI 28.426,46 1.140,50 6.589,40
ČISTI POSLOVNI IZID OBRAČUNSKEGA OBDOBJA 4.480,04 3.493,52 10.863,24
KAPITALSKI PRIHODKI 30.316,59 4.626,87 13.133,16
Neopredmetena sredstva 22.991,06 45.378,81 14.915,52
Opredmetena osnovna sredstva 30.116,80 11.826,14 24.756,28
ŠTEVILO ZAPOSLENIH 4.692,21 2.708,81 15.398,91
FINANČNI POVZETEK
FINANČNI POVZETEK
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Računi in blokade

Računi in blokade
Računi in blokade
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

NEPREMIČNINE, KI JIH IMA V LASTI POSLOVNI SUBJEKT

Nepremičnine in sredstva
TUDI TUKAJ PLAČUJEM Z VALÚ

Spoštovani, 

z nadaljevanjem boste naročili zahtevek za prejem uradnega dokumenta RS o lastništvu nepremičnin v lasti podjetja, na katerem ste pritisnili gumb za iskanje nepremičnin. 

V nadaljevanju boste preusmerjeni na opcijo plačila z VALÚ. Cena zahtevka je 10 EUR + DDV

Po končanem plačilu boste po preusmeritvi prejeli PDF z iskanimi informacijami o nepremičninah. 

Povezava do PDF datoteke je veljavna 1 dan. Po preteku tega časa je potrebno  zahtevek ponovno poslati.

Za več informacij nas kontaktirajte na telefon 01 320 92 92, 070 574 654 ali nam pišite na info@companywall.si.