KRANBO ANICA IVANŠEK S.P. - V STEČAJU

1412 Kisovec, Slovenija
Neaktivna
3263207000
Datum vpisa v register 17.1.2008.
Datum zaprtja 5.7.2017.

Bonitetna ocena

Bonitetna ocena
Bonitetna ocena
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

POVZETEK POSLOVANJA

Transakcijski računi
Ni v blokadi Obstaja zgodovina blokad
Davčni dolgovi
Ni davčni dolžnik
Ponudnik javnih naročil
Subjekt ni ponudnik javnih naročil
Naročnik javnih naročil
Subjekt je naročnik javnih naročil
Davčne oaze
Subjekt posluje z davčnimi oazami
Insolvenčni postopki
Subjekt ni v insolvenčnih postopkih
POVZETEK POSLOVANJA
POVZETEK POSLOVANJA
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Osnovni podatki

Dolgi naziv
KRANBO, ZASTOPANJE IN POSREDOVANJE ANICA IVANŠEK S.P. - V STEČAJU
3263207000
Datum vpisa v register
17.1.2008.
SKD
H49.410 - Cestni tovorni promet
Velikost podjetja
Mikro enote
Reg. organ
AJPES, izpostava Krško

FINANČNI POVZETEK

  2018 2019 2020
ČISTI PRIHODKI OD PRODAJE 2.686,67 22.407,85 14.735,26
Stroški blaga, materiala in storitev 35.043,00 10.698,92 20.131,10
ČISTI POSLOVNI IZID OBRAČUNSKEGA OBDOBJA (ČISTI DOBIČEK/IZGUBA OBRAČUNSKEGA OBDOBJA) 12.752,97 49.022,74 26.506,38
Poslovni izid obračunskega obdobja (podjetnikov dohodek/negativni poslovni izid) 1.788,22 24.729,95 70.292,09
KAPITAL 39.785,98 63.728,99 22.388,18
PODJETNIKOV KAPITAL 44.936,39 1.779,69 198,36
SREDSTVA 215,33 31.349,41 3.824,47
KRATKOROČNE OBVEZNOSTI 19.606,20 10.565,27 77.549,01
DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 7.865,66 64.061,49 29.104,69
Poslovne terjatve 19.676,54 5.930,61 33.103,50
EBITDA 8.352,08 82.407,08 49.562,88
Hitri koeficient likvidnosti 12.761,08 6.668,23 22.526,16
POVPREČNO ŠTEVILO ZAPOSLENCEV NA PODLAGI DELOVNIH UR V OBRAČUNSKEM OBDOBJU 16.517,33 90.688,10 6.558,77
Prihodki iz obresti in podobni prihodki 8.529,10 10.218,48 960,96
Odhodki za obresti podobni odhodki 41.380,91 3.015,46 13.385,52
Čisti dobiček/izguba poslovnega leta 44.767,96 8.849,87 66.629,63
SKUPAJ PRIHODKI 27.235,71 69.410,19 47.064,00
SKUPAJ ODHODKI 35.528,05 43.681,45 1.593,12
CELOTNI PRIHODKI 14.739,40 3.141,36 32.581,00
CELOTNI ODHODKI 37.982,83 61.483,39 1.749,36
PRESEŽEK PRIHODKOV NAD ODHODKI (dobiček) 33.963,63 5.510,63 558,95
PRESEŽEK ODHODKOV NAD PRIHODKI (izguba) 87.022,53 613,43 27.037,89
Presežek prihodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čisti dobiček) 16.027,94 13.217,48 224,44
Presežek odhodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čista izguba) 32.063,83 292,00 31.373,61
A. DOLGOROČNA SREDSTVA IN SREDSTVA V UPRAVLJANJU 9.725,01 72.867,15 7.124,69
Nepremičnine 18.210,67 12.010,94 8.928,18
Oprema in druga opredmetena osnovna sredstva 6.724,44 21.063,76 41.850,54
E. LASTNI VIRI IN DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 25.133,82 4.096,01 31.699,33
D. KRATKOROČNE OBVEZNOSTI IN PASIVNE ČASOVNE RAZMEJITVE 32.959,10 13.110,24 29.531,68
Povprečno število zaposlenih na podlagi delovnih ur v obračunskem obdobju 36.984,73 6.990,00 20.395,55
FINANČNI POVZETEK
FINANČNI POVZETEK
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

NEPREMIČNINE, KI JIH IMA V LASTI POSLOVNI SUBJEKT

NEPREMIČNINE IN SREDSTVA
TUDI TUKAJ PLAČUJEM Z VALÚ

Spoštovani, 

z nadaljevanjem boste naročili zahtevek za prejem uradnega dokumenta RS o lastništvu nepremičnin v lasti podjetja, na katerem ste pritisnili gumb za iskanje nepremičnin. 

V nadaljevanju boste preusmerjeni na opcijo plačila z VALÚ. Cena zahtevka je 10 EUR + DDV

Po končanem plačilu boste po preusmeritvi prejeli PDF z iskanimi informacijami o nepremičninah. 

Povezava do PDF datoteke je veljavna 1 dan. Po preteku tega časa je potrebno  zahtevek ponovno poslati.

Za več informacij nas kontaktirajte na telefon 01 320 92 92, 070 574 654 ali nam pišite na info@companywall.si.