ANDREJA TRAVNIK S.P. - v stečaju

4208 Šenčur, Slovenija
Neaktivna
3911845000
Datum vpisa v register 16.2.2011.
Datum zaprtja 27.7.2018.

Bonitetna ocena

Bonitetna ocena
Bonitetna ocena
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

POVZETEK POSLOVANJA

Transakcijski računi
Ni v blokadi
Davčni dolgovi
24.410,40
Ponudnik javnih naročil
Subjekt je ponudnik javnih naročil
Naročnik javnih naročil
Subjekt je naročnik javnih naročil
Davčne oaze
Subjekt posluje z davčnimi oazami
Insolvenčni postopki
Subjekt ni v insolvenčnih postopkih
POVZETEK POSLOVANJA
POVZETEK POSLOVANJA
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Osnovni podatki

Dolgi naziv
ČIŠČENJE IN STORITVE, ANDREJA TRAVNIK S.P. - v stečaju
3911845000
Datum vpisa v register
16.2.2011.
SKD
N81.290 - Čiščenje cest in drugo čiščenje
Velikost podjetja
Mikro enote
Reg. organ
AJPES, izpostava Kranj

FINANČNI POVZETEK

  2018 2019 2020
ČISTI PRIHODKI OD PRODAJE 8.025,71 24.944,69 34.577,37
Stroški blaga, materiala in storitev 4.505,45 8.133,39 7.835,43
ČISTI POSLOVNI IZID OBRAČUNSKEGA OBDOBJA (ČISTI DOBIČEK/IZGUBA OBRAČUNSKEGA OBDOBJA) 6.526,63 23.904,14 51.927,34
Poslovni izid obračunskega obdobja (podjetnikov dohodek/negativni poslovni izid) 26.923,78 11.766,29 21.382,12
KAPITAL 20.028,99 35.920,89 11.633,45
PODJETNIKOV KAPITAL 34.673,36 14.083,90 30.164,22
SREDSTVA 24.840,73 21.654,09 2.099,30
KRATKOROČNE OBVEZNOSTI 30.892,49 25.878,05 20.240,13
DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 4.172,28 23.507,68 6.193,23
Poslovne terjatve 30.186,36 36.918,90 430,26
EBITDA 3.308,54 10.721,32 10.226,47
Hitri koeficient likvidnosti 55.905,72 58.708,59 6.618,66
POVPREČNO ŠTEVILO ZAPOSLENCEV NA PODLAGI DELOVNIH UR V OBRAČUNSKEM OBDOBJU 38.919,64 3.335,26 6.278,15
Prihodki iz obresti in podobni prihodki 1.054,83 14.753,56 38.809,19
Odhodki za obresti podobni odhodki 27.489,46 22.424,60 67.340,76
Čisti dobiček/izguba poslovnega leta 16.333,00 11.468,19 52.379,24
SKUPAJ PRIHODKI 77.921,03 1.763,36 35.675,62
SKUPAJ ODHODKI 14.960,45 10.824,73 10.985,56
CELOTNI PRIHODKI 24.227,52 3.778,52 51.082,06
CELOTNI ODHODKI 17.033,70 47.570,08 5.110,70
PRESEŽEK PRIHODKOV NAD ODHODKI (dobiček) 13.532,68 64.873,95 12.836,61
PRESEŽEK ODHODKOV NAD PRIHODKI (izguba) 13.389,76 8.171,76 6.424,41
Presežek prihodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čisti dobiček) 7.660,22 68.415,37 17.943,93
Presežek odhodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čista izguba) 1.044,69 5.712,73 39.728,34
A. DOLGOROČNA SREDSTVA IN SREDSTVA V UPRAVLJANJU 4.956,89 13.535,56 1.391,76
Nepremičnine 193,00 21.223,57 66.865,17
Oprema in druga opredmetena osnovna sredstva 18.036,84 22.078,61 13.207,96
E. LASTNI VIRI IN DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 663,61 2.120,07 10.639,34
D. KRATKOROČNE OBVEZNOSTI IN PASIVNE ČASOVNE RAZMEJITVE 5.479,12 20.290,75 49.557,22
Povprečno število zaposlenih na podlagi delovnih ur v obračunskem obdobju 218,40 16.402,49 24.459,49
FINANČNI POVZETEK
FINANČNI POVZETEK
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

NEPREMIČNINE, KI JIH IMA V LASTI POSLOVNI SUBJEKT

NEPREMIČNINE IN SREDSTVA
TUDI TUKAJ PLAČUJEM Z VALÚ

Spoštovani, 

z nadaljevanjem boste naročili zahtevek za prejem uradnega dokumenta RS o lastništvu nepremičnin v lasti podjetja, na katerem ste pritisnili gumb za iskanje nepremičnin. 

V nadaljevanju boste preusmerjeni na opcijo plačila z VALÚ. Cena zahtevka je 10 EUR + DDV

Po končanem plačilu boste po preusmeritvi prejeli PDF z iskanimi informacijami o nepremičninah. 

Povezava do PDF datoteke je veljavna 1 dan. Po preteku tega časa je potrebno  zahtevek ponovno poslati.

Za več informacij nas kontaktirajte na telefon 01 320 92 92, 070 574 654 ali nam pišite na info@companywall.si.