VID d.o.o.

Ulica Vinka Vodopivca 21, 5000 Nova Gorica, Slovenija
Aktivna
SI 75587807
5803896000
Datum vpisa v register 6.10.1993.

Bonitetna ocena

Bonitetna ocena
Bonitetna ocena
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

POVZETEK POSLOVANJA

Transakcijski računi
Ni v blokadi
Davčni dolgovi
14.646,49
Ponudnik javnih naročil
Subjekt je ponudnik javnih naročil
Naročnik javnih naročil
Subjekt je naročnik javnih naročil
Davčne oaze
Subjekt ne posluje v davčnih oazah
Insolvenčni postopki
Subjekt je v insolvenčnih postopkih
POVZETEK POSLOVANJA
POVZETEK POSLOVANJA
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Kontakti

tel

Zastopnik
Špacapan Tatjana, direktor
Zastopnik
Šalamun Franc, prokurist
Lastniki
ŠALAMUN FRANC (100,00%)
Nadzorniki
NADZORNIK NI VPISAN

Osnovni podatki

Dolgi naziv
VID d.o.o. Zdravstvena dejavnost
SI 75587807
5803896000
Datum vpisa v register
6.10.1993.
SKD
Q86.220 - Specialistična zunajbolnišnična zdravstvena dejavnost
Velikost podjetja
Majhne enote
Reg. organ
Okrožno sodišče Nova Gorica

FINANČNI POVZETEK

Prevzemi finančno poročilo
  2018 2019 2020
ČISTI PRIHODKI OD PRODAJE 514,15 14.695,29 2.114,80
Stroški blaga, materiala in storitev 20.974,36 4.174,57 5.473,02
ČISTI POSLOVNI IZID OBRAČUNSKEGA OBDOBJA (ČISTI DOBIČEK/IZGUBA OBRAČUNSKEGA OBDOBJA) 26.648,83 2.707,67 59.534,77
Poslovni izid obračunskega obdobja (podjetnikov dohodek/negativni poslovni izid) 40.038,19 29.575,76 57.597,53
KAPITAL 18.502,99 8.256,28 41.589,66
PODJETNIKOV KAPITAL 1.919,08 84.280,07 8.743,60
SREDSTVA 3.713,70 8.561,51 45.415,56
KRATKOROČNE OBVEZNOSTI 37.722,47 25.336,26 4.423,58
DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 31.877,21 75.774,87 49.206,80
Poslovne terjatve 4.187,04 13.056,94 89.890,00
EBITDA 496,39 33.678,21 7.894,15
Hitri koeficient likvidnosti 8.143,75 6.761,89 60.294,73
POVPREČNO ŠTEVILO ZAPOSLENCEV NA PODLAGI DELOVNIH UR V OBRAČUNSKEM OBDOBJU 5.472,30 4.467,79 400,18
Prihodki iz obresti in podobni prihodki 3.653,67 5.005,55 57,29
Odhodki za obresti podobni odhodki 8.599,33 2.729,12 52.626,87
Čisti dobiček/izguba poslovnega leta 9.093,15 5.090,81 5.706,78
SKUPAJ PRIHODKI 12.992,53 33.858,25 50.714,69
SKUPAJ ODHODKI 14.728,28 9.466,86 14.302,69
CELOTNI PRIHODKI 18.942,22 7.339,35 88.422,53
CELOTNI ODHODKI 96.553,82 6.971,79 3.800,39
PRESEŽEK PRIHODKOV NAD ODHODKI (dobiček) 34,87 62.045,63 43.064,14
PRESEŽEK ODHODKOV NAD PRIHODKI (izguba) 23.797,22 13.701,16 12.612,55
Presežek prihodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čisti dobiček) 49.294,45 7.756,08 24.804,81
Presežek odhodkov z upoštevanjem davka od dohodka (čista izguba) 2.016,95 13.457,33 11.582,49
A. DOLGOROČNA SREDSTVA IN SREDSTVA V UPRAVLJANJU 9.627,90 2.903,03 9.955,70
Nepremičnine 28.190,12 43.345,75 44.443,39
Oprema in druga opredmetena osnovna sredstva 452,43 15.746,83 21.555,22
E. LASTNI VIRI IN DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 31.014,16 12.099,47 8.619,56
D. KRATKOROČNE OBVEZNOSTI IN PASIVNE ČASOVNE RAZMEJITVE 45.376,92 22.251,24 18.191,56
Povprečno število zaposlenih na podlagi delovnih ur v obračunskem obdobju 38.310,62 21.940,82 9.552,83
FINANČNI POVZETEK
FINANČNI POVZETEK
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Računi in blokade

Računi in blokade
Računi in blokade
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

NEPREMIČNINE, KI JIH IMA V LASTI POSLOVNI SUBJEKT

NEPREMIČNINE IN SREDSTVA
TUDI TUKAJ PLAČUJEM Z VALÚ

Spoštovani, 

z nadaljevanjem boste naročili zahtevek za prejem uradnega dokumenta RS o lastništvu nepremičnin v lasti podjetja, na katerem ste pritisnili gumb za iskanje nepremičnin. 

V nadaljevanju boste preusmerjeni na opcijo plačila z VALÚ. Cena zahtevka je 10 EUR + DDV

Po končanem plačilu boste po preusmeritvi prejeli PDF z iskanimi informacijami o nepremičninah. 

Povezava do PDF datoteke je veljavna 1 dan. Po preteku tega časa je potrebno  zahtevek ponovno poslati.

Za več informacij nas kontaktirajte na telefon 01 320 92 92, 070 574 654 ali nam pišite na info@companywall.si.