AnuArtio Marketing d.o.o.

Cesta na Štibuhu 3, 2380 Slovenj Gradec, Slovenija
Aktivna
SI 42163609
6936911000
Datum vpisa v register 15.10.2015.

Bonitetna ocena

Bonitetna ocena
Bonitetna ocena
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

POVZETEK POSLOVANJA

Transakcijski računi
V blokadi
Davčni dolgovi
83.084,70
Ponudnik javnih naročil
Subjekt ni ponudnik javnih naročil
Naročnik javnih naročil
Subjekt ni naročnik javnih naročil
Davčne oaze
Subjekt posluje z davčnimi oazami
Insolvenčni postopki
Subjekt ni v insolvenčnih postopkih
POVZETEK POSLOVANJA
POVZETEK POSLOVANJA
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Kontakti

Zastopnik
WILHELM ANDREJA, direktor
Zastopnik
BREZNIK ANITA, prokurist
Zastopnik
WILHELM THOMAS JÜRGEN FRIEDRICH, prokurist
Lastniki
WILHELM THOMAS JÜRGEN FRIEDRICH (100,00%)
Nadzorniki
NADZORNIK NI VPISAN

Osnovni podatki

Dolgi naziv
AnuArtio Marketing, poslovno svetovanje, posredništvo in marketinške storitve d.o.o.
SI 42163609
6936911000
Datum vpisa v register
15.10.2015.
SKD
M70.220 - Drugo podjetniško in poslovno svetovanje
Velikost podjetja
Mikro enote
Reg. organ
Okrožno sodišče Slovenj Gradec

FINANČNI POVZETEK

  2017 2018 2019
ČISTI PRIHODKI OD PRODAJE 22.637,32 29.891,54 3.127,02
Stroški blaga, materiala in storitev 15.109,70 11.122,23 3.072,24
ČISTI POSLOVNI IZID POSLOVNEGA LETA (ČISTI DOBIČEK/IZGUBA POSLOVNEGA LETA) 158,25 15.194,38 32.806,56
Čisti poslovni izid poslovnega leta (čisti dobiček/čista izguba poslovnega leta) 5.544,61 62.993,59 3.579,52
KAPITAL 56.759,36 70.153,31 5.033,18
PODJETNIKOV KAPITAL 30.029,64 37.239,34 4.334,32
SREDSTVA 718,02 12.354,75 36.351,66
KRATKOROČNE OBVEZNOSTI 4.280,40 24.451,18 17.712,87
DOLGOROČNE OBVEZNOSTI 81,40 14.384,78 13.871,99
Poslovne terjatve 30.674,12 48.034,27 16.201,97
EBITDA 18.203,64 43.216,34 25.638,59
ČISTI POSLOVNI IZID OBRAČUNSKEGA OBDOBJA (ČISTI DOBIČEK/IZGUBA OBRAČUNSKEGA OBDOBJA) 41.553,12 1.526,01 19.152,14
Hitri koef. likvidnosti 12.314,22 656,29 65.097,76
Sredstva (skupine za odtujitev) za prodajo 66.485,69 6.756,18 25.988,49
POVPREČNO ŠTEVILO ZAPOSLENCEV NA PODLAGI DELOVNIH UR V OBRAČUNSKEM OBDOBJU 33.745,30 20.807,95 634,99
Prihodki iz obresti in podobni prihodki 13.218,51 35.133,24 7.726,57
Odhodki za obresti podobni odhodki 1.143,59 21.467,06 1.013,14
Čisti dobiček/izguba poslovnega leta 10.775,69 56.194,43 51.891,08
FINANČNI POVZETEK
FINANČNI POVZETEK
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

Računi in blokade

Računi in blokade
Računi in blokade
Podatki so dostopni samo registriranim uporabnikom

NEPREMIČNINE, KI JIH IMA V LASTI POSLOVNI SUBJEKT

NEPREMIČNINE IN SREDSTVA
TUDI TUKAJ PLAČUJEM Z VALU

Spoštovani, 

z nadaljevanjem boste naročili zahtevek za pregled nepremičnin v lasti podjetja, na katerem ste pritisnili gumb za iskanje nepremičnin. 

V nadaljevanju boste preusmerjeni na opcijo plačila z Valu. Cena zahtevka je 10 EUR + DDV

Po končanem plačilu boste po preusmeritvi prejeli PDF z iskanimi informacijami o nepremičninah. 

Povezava do PDF datoteke je veljavna 1 dan. Po preteku tega časa je potrebno  zahtevek ponovno poslati.

Za več informacij nas kontaktirajte na telefon 01 320 92 92, 070 574 654 ali nam pišite na info@companywall.si.